Tururi cu bicicleta: alimentați-vă cu următorul tur cu bicicleta cu aceste super alimente

Pentru a îmbunătăți calitatea unui tur cu bicicleta, sunt disponibile mai multe super alimente pentru ciclism. Consultați această listă cu câteva dintre superalimentele care vă ajută să gustați cel mai bine în timpul călătoriei.

Super-alimentele sunt alimente bogate în substanțe nutritive care sunt benefice pentru bunăstare și sănătate. Acestea includ kale, somon, acai și afine. Cu toate acestea, nu există criterii stabilite pentru definirea superalimentelor. Există mai multe alimente care îmbunătățesc performanța cursanților în timpul unui tur cu bicicleta. Verificați alimentele pentru ciclism pe care fiecare ciclist trebuie să le alimenteze în următorul său tur cu bicicleta și să îmbunătățească călătoria.

Ulei de nucă de cocos – Rată de desfășurare mai mică

Există aproximativ 90% grăsimi saturate în uleiul de cocos, ceea ce este foarte bun pentru bicicliști. Spre deosebire de majoritatea grăsimilor saturate, uleiul de cocos este MCT (trigliceride cu lanț mediu). Acest tip de grăsimi saturate digeră rapid și se transformă într-o sursă imediată de energie. Mai mult, se știe chiar că reduc nivelul lactatului din sânge și nivelul efortului simțit.

Somon – Builder muscular

Corpul are nevoie de niște proteine ​​pentru a reconstrui mușchii după o zi lungă de turism cu bicicleta. Somonul este o sursă excelentă de a furniza acea proteină fără toate caloriile adăugate. Doar o jumătate de file oferă aproximativ 40 de grame de proteine ​​slabe la un cost de doar 400 de calorii. Acizii grași omega-3 din somon contribuie la reducerea inflamației arterelor, iar fluxul sanguin îmbunătățit vă ajută să vă mențineți mai mult timp.

Semințele Chia – Rezistența corpului

O sursă ideală de acizi grași omega-3, antioxidanți, magneziu, fosfor, calciu, proteine ​​și fibre sunt semințele de chia. Se recomandă consumul semințelor de chia amestecându-le într-o băutură sportivă sau în apă. În stomac se creează o acoperire de tip gel, care ajută la încetinirea procesului de descompunere a glucidelor în zahăr. Acest lucru crește și mai mult rezistența prin extinderea capacității de a menține hidratarea pe călătorii lungi.

Apă – Hidratare

Indiferent, apa nu este un super aliment, totuși, este una dintre principalele surse necesare organismului pentru hidratare. Hidratarea și nutriția merg mână în mână și tururile cu bicicleta suferă cu siguranță fără una. Pentru a evita rănirea și deshidratarea, hidratarea este foarte importantă. Băuturile sportive, sucurile diluate și apa de nucă de cocos sunt cele mai bune dacă călătoria durează mai mult de o oră și vă îndreptați spre sudoare.

Dacă intenționați să faceți un tur cu bicicleta, asigurați-vă că aveți la îndemână aceste superalimente care vă vor oferi siguranță pe tot parcursul călătoriei.

Leave a Comment

(0 Comments)

Your email address will not be published.