Tranziția de la drum la pământ: 8 sfaturi

Ar putea fi frumos să știi că nu este neobișnuit să treci de la a fi un călăreț puternic pe drum la a te simți ca un dezastru pe pământ. Deci, ce a mers prost? De ce ciclismul montan nu este pur și simplu o continuare a mersului pe drum?

Ceea ce s-a întâmplat este că există câteva aspecte ale călăriei montane care nu sunt intuitive, iar unele dintre aceste aspecte nu ar fi niciodată luate în considerare pe o bicicletă de șosea. Alte lucruri de care pur și simplu nu știai, deoarece nimeni nu te-a informat. „Tu nu știi ce nu știi”, a spus altfel.

Vreau să vă ajut să treceți la ciclismul montan, deoarece consider că vă poate ajuta să deveniți un călăreț mai bun, indiferent dacă alegeți să faceți un turneu, un cronometru sau o cursă. Am petrecut mult timp cu roade-uri care vor să-și pună mâna murdară, iar această rubrică oferă câteva dintre sfaturile pe care le-am dat.

Alegeți un traseu potrivit pentru începători.

Din păcate, mulți bicicliști rutieri au fost direcționați către o pistă de biciclete montane care este mult prea dificilă pentru începători. Veți avea un timp mai bun, începând cu o cale relativ ușoară și crescând treptat provocarea pe măsură ce abilitățile dumneavoastră se dezvoltă. Fiți pregătit să vă plimbați cu bicicleta pe porțiunile care ridică părul, moarte spre stânga, dacă acest lucru nu este posibil.

Pedalare, Pedalare, Pedalare

Puterea pedalelor și impulsul sunt prietenii tăi de cele mai multe ori. Este tentant să te oprești chiar înaintea unui impediment. Vocea ta interioară îți spune că obstacolul pare a fi periculos și că ar trebui să arunci o a doua sau a treia privire asupra lui. Presupunând că începeți pe un traseu conceput pentru începători, menținerea pedalelor în mișcare și aplicarea uniformă a puterii roților vă va duce de obicei peste sau peste segmentul tehnic. Urcarea pe o parte liberă a pistei necesită putere constantă, uniformă.

“Pedala, pedala, pedala!” spune-ti.

Uită-te unde vrei să ajungi și ai încredere în bicicleta ta.

Trebuie să ții ochii cu mult înaintea bicicletei. Decide unde vrei să mergi și ține ochii pe traseul din față. Vă rugăm să țineți ochii pe o porțiune de potecă sau pe un obstacol până când acesta se află sub roata din față. Nu poți fi pregătit pentru următoarea întindere a cursului dacă te uiți la ce se află sub roata din față.

Odată ce ți-ai ales destinația, ai încredere că furca, șocul și bicicleta ta vor fi la înălțime. Spre deosebire de bicicletele de drum, bicicletelor de munte le plac terenurile accidentate.

Ar fi de ajutor dacă uneori ați viza Stânca.

Pentru roade, acest sfat este contra-intuitiv. Cu toții ne străduim din răsputeri să evităm obstacolele de pe bicicleta de șosea, în special stâncile, iar uneori cea mai bună linie în ciclism montan este să țintim direct spre stâncă și să trecem peste ea.

Cele mai bune echipamente și configurații pot face toată diferența.

Desigur, primul pas este să găsești o bicicletă care ți se potrivește bine. După ce ați văzut ciclul corespunzător, solicitați magazinului local să vă asiste cu reglarea presiunii furcii și șocului. Veți putea călători mult mai mult pe munte și veți fi mult mai confortabil dacă sistemul dumneavoastră de suspensie este configurat corespunzător. Pe măsură ce dobândiți mai multă experiență de mers, vă îmbunătățiți abilitățile și creșteți dificultatea traseelor ​​pe care le mergeți, cu siguranță configurarea suspensiei se va modifica. Pe măsură ce fitnessul lor se îmbunătățește, mai mulți cicliști își ajustează setările de suspensie între începutul sezonului și sfârșit.

Selectarea anvelopelor, presiunea din anvelope și suspensia vă influențează semnificativ capacitatea de a parcurge diferite tipuri de trasee. Desigur, pe traseele provocatoare, un călăreț mai mare și mai agresiv va prefera să folosească presiuni mai mari în anvelope decât un călăreț mai mic și mai timid care se află în primul rând pe teren simplu.

Doriți să configurați echipamentul pentru dvs., indiferent de teren sau stil de călărie. Totul se referă la îmbunătățirea performanței și la facilitarea călătoriei pe peisajul tău preferat.

La coborâri, coboară scaunul.

Încercați să coborâți scaunul doar pentru coborâri dacă vă simțiți expus și nesigur în coborârile dificile. Multe firme produc tije de scaun care pot fi reglate din mers. S-ar putea să-ți dorești sau nu un scaun care se schimbă tot timpul. De fapt, după câteva plimbări, s-ar putea să descoperi că îți poți întoarce scaunul în cea mai bună poziție de urcare și să-l lași acolo.

Urcă cu unelte mai mari.

Majoritatea bicicliștilor încearcă să „învârtească” o urcare folosind o treaptă joasă pe drum. Când mergeți pe o bicicletă de munte, o treaptă mai mare vă poate ajuta să depășiți obstacolele și să vă împiedice să vă învârtiți. Fiți dispus să încercați un echipament mai mare pe anumite secțiuni supărătoare pentru a vedea dacă vă ajută.

Ridică-te și plimbă-te.

În aceeași linie ca și recomandarea anterioară, eliminarea unei obstacole poate necesita uneori o treaptă mai mare și o schimbare a poziției corpului. Starea în picioare vă permite să poziționați bicicleta – sau pe dvs. – pentru a ușura mersul pe o anumită secțiune. Acest lucru este adevărat, atât călătorind în sus, cât și în jos.

Fă mizerie

Este posibil să fii un motociclist de munte puternic dacă ești un călăreț puternic pe drum. Cunoașterea câtorva comenzi rapide te va ajuta să înveți mai repede. Această coloană este doar începutul sugestiilor pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile. În plus, mersul alături de cei investiți în realizarea ta poate face o diferență semnificativă. Devine mai puțin descurajantă dacă poți fi martor la felul în care altcineva parcurge un traseu tehnic.

Călătoria off-road este plăcută, dar îți îmbunătățește și abilitățile de mers pe drum. Fă mizerie.

Leave a Comment

(0 Comments)

Your email address will not be published.