Active Travel Asia Kicks Off New Vietnam Biking Tour

Această călătorie de Active Travel Asia (www.activetravelvietnam.com) oferă o mare oportunitate de a vedea cele două zone de frumusete natura remarcabil; zonele muntoase de nord-vest mai Chau și Munții Calcaroși din Ninh Binh.

Ciclismul este o modalitate foarte bună de a vedea această parte fascinantă și uimitoare vizual a Vietnamului, oferind atât activitatea fizică, cât și oportunitatea unică de a observa un mod de viață care s-a schimbat puțin de-a lungul secolelor. Ca călători plimbare în Mai Chau Active Travel Asia întâlni Muong și white thai minorităților și sunt oaspeții în casele tradiționale picioroange care ne permit să vedem de prima mana modul în care aceste popoare minoritare trăiesc. În Ninh Binh, călătorii explorează frumusețea “Halong Bay pe câmpurile de orez” pe biciclete.

Ziua 1: Overland la Mai Chau / biciclete la Buoc Village

Pleacă din Hanoi la 8 dimineața. Călătorii conduc spre sud spre Mai Chau, poarta de acces către impresionanta zonă muntoasă din nordul Vietnamului. Unitatea este foarte frumos, cu vedere uimitoare de munți, văi, ferme de trestie de zahăr și orez paddies. Călătorii ar avea o oprire pe drum pentru băuturi răcoritoare. La sosirea în Mai Chau călătorii au o oprire de prânz în Pom Coong, un sat de minoritate etnică thailandeză. Călătorii vor lua prânzul într-o casă locală. După masa de prânz, călătorii se îmbarcă pe un drum de ciclism pe drumul satului spre Buoc, un sat al grupului minoritar thailandez. Călătorii vor lua cina și peste noapte într-o casă tradițională cu stilt a unei familii thailandeze.

Rezumat
Ciclism: 30 km
Mese: Prânz, Cină
Cazare: Home-stay

Ziua 2: Biciclete pe drumul din spate la Mai Chau

Micul dejun în ședere acasă și apoi călătorii începe ciclism pe drum țară frumos prin sate pitorești ale minorității thailandeze. Călătorii vor lua prânzul într-o casă locală din satul Xo. După masa de prânz călătorii continua de echitatie la Pom Coong sat. Cina și peste noapte în Pom Coong Village.

Rezumat
Ciclism: 35 km
Mese: Mic dejun, prânz, cină
Cazare: Home-stay

Ziua 3: Biciclete / unitate la Ninh Binh

Mic dejun și gratuit în timpul liber pentru a ciclului în jurul în valea Mai Chau sau cumpărături pentru thai tesatura manual. Prânzul în Mai Chau. După masa de prânz călătorii conduce la Ninh Binh. Opriți-vă pe drum pentru o plimbare frumoasă prin partea de țară. Peste noapte în Ninh Binh.

Rezumat
Ciclism: 30 km
Mese: Mic dejun, prânz, cină
Cazare: Hotel

Ziua 4: Bike / vizitarea obiectivelor turistice ale “Halong Bay pe câmpul de orez”/ Drive înapoi la Hanoi

Ciclismul de la hotel la Hoa Lu, prima capitală a Vietnamului datează din secolul al VIII-lea. Vizitați templele și urca câteva sute de pași la partea de sus a unui munte pentru o vedere minunată asupra “Halong Bay pe câmpul de orez”. După ce aici călătorii biciclete printr-o zonă uimitoare de munți de calcar revoltă pe orez paddies. După 1oră de echitatie călătorii ajunge la Tam Coc. Masa de prânz în restaurantul local și apoi bucurați-vă de o excursie interesantă cu barca cu vâsle pe râu pentru a explora Golful Halong pe orezării. Du-te înapoi la Hanoi. Trip se încheie.

Mountain Bike Trekking

Permise de mountain bike

Găsirea treks biciclete este o perspectivă descurajatoare, dacă sunteți un novice, mountain biking este un sport fizic exigente și aveți nevoie pentru a avea dreptul de suma de putere și rezistență pentru a cuceri anumite tipuri de trasee de mountain bike. Dacă sunteți un novice, nu peste estimarea capacității dumneavoastră de a negocia trasee de mountain bike. Nu există într-adevăr nici un punct de risc unele leziuni grave atunci când negociază o pistă de mountain bike, astfel încât să fie foarte atent în alegerea unul. Există o mulțime de trasee de mountain bike, care sunt potrivite pentru începători. Uită de traseele provocatoare care ajung în vârful muntelui. Puteți încerca aceste tipuri de trasee mai târziu, atunci când ați câștigat suficientă încredere în domeniu. Pentru a rămâne pe partea sigură, să ia un traseu care bucle înapoi la primul punct. Acum, nu cred că aceste tipuri de trasee sunt prea ușor sau nu suficient de provocatoare pentru tine. Există o mulțime de trasee circulare care prezintă mari provocări pentru motocicliștii montani.

Aveți mare grijă pentru a inspecta rutele propuse înainte de a decide cu privire la tipul de biciclete poate doriți să obțineți. Evaluați-vă abilitățile și capacitățile de gestionare a traseelor. Va trebui să se potrivească abilitățile dumneavoastră și energiile cu problemele de trasee, astfel încât să fie sincer cu tine însuți atunci când faci o evaluare. Dacă credeți că nu puteți negocia un traseu care este plin de roci și urcă, atunci prin toate mijloacele nu iau acest traseu. Nu are rost să te pedepsești luând aceste tipuri de permise.

Va trebui, de asemenea, să decidă cu privire la distanța de care aveți nevoie pentru a călători și acest lucru va determina decizia dumneavoastră cu privire la tipul de biciclete pe care le poate doriți. În cazul în care traseul este prea lung pentru tine de a negocia tot drumul, puteți repara pentru cineva să te iau de la un anumit punct al traseului. Acum, doar din moment ce nu s-au încheiat bucla completă nu înseamnă că nu sunt calificați la ceea ce faci. Amintiți-vă întotdeauna că, ca un novice, aveți nevoie pentru a trece printr-un ciclu de ajustare. Nu vă puteți aștepta cu adevărat să faci ciclism pe distanțe lungi devreme, astfel încât să fie tolerant. Veți avea grămezi de timp pentru a face ciclism pe distanțe lungi, odată ce sunt bine adaptate la rutina ta. Ca un novice, ar fi o idee minunată pentru tine de a negocia traseul cu un companion. Plecarea printr-o pistă de mountain bike cu un aliat nu este doar mai sigură; este, în plus, mult mai distractiv de a negocia aceste trasee cu altcineva.

Puteți avea o vacanță minunată ciclism montan în special dacă sunteți cu tovarăși.

Veți găsi sute de site-uri anunțate pe internet și cele mai multe la prețuri foarte rezonabile. Doar pune într-un cuvânt cheie în browser-ul dumneavoastră și până va veni toate aceste sărbători interesante pentru tine de a alege de la. Acest sport este, de asemenea, mare pentru păstrarea nivelul de fitness în sus și păstrarea greutatea dumneavoastră în jos.

Leziuni comune genunchi de la Mountain Biking

Mountain bikers pot suferi de o varietate de leziuni, fie de la suprasolicitarea sau în urma unui accident sau toamna de la motocicleta ta, toate cu diferite grade de severitate. Cu cât traseul este mai extrem, cu atât adrenalina este mai mare, dar și mai mare, cu atât este mai mare accidentarea pe care ar trebui să o cobori de pe bicicletă cu viteză. Din fericire, majoritatea leziunilor suferite sunt minore și auto-limitarea în care ar trebui să se aștepte să recupereze după câteva zile de odihnă.

Sportul de ciclism montan este extrem, oferind rideri o adrenalina ca acestea viteza drumul lor în jos dealuri și munți pe teren variabil. Cu cât cursul este mai extrem, cu atât este mai mare provocarea și cu atât riscul ar trebui să cadă.

Este întotdeauna important să înțelegeți tipurile de leziuni care pot fi susținute în sportul ales, astfel încât să puteți lua în considerare măsurile preventive disponibile sub formă de îmbrăcăminte de protecție, căptușeală sau chiar o acoladă sport. În timp ce leziuni minore pot duce pur și simplu la abraziuni și pășuni la nivelul pielii, leziuni la genunchi pot apărea de la coborâre de echitatie sau prin care se încadrează de la motocicleta.

Ce este articulația genunchiului?

Deoarece articulația genunchiului rămâne activă în majoritatea sporturilor, aceasta este susceptibilă de rănire ca urmare a forțelor care trec prin articulație, daunele provocate de impact din cauza sporturilor extreme, ar fi ciclismul montan, crescând riscul de rănire în continuare.

Articulația în sine se alătură femurului (osul coapsei) tibiei (osul tibiei), cu rotula (rotula) și peroneul (al doilea os al piciorului inferior) formând, de asemenea, articulația. Există, de asemenea, patru ligamente de lucru pentru a stabiliza comun, care sunt ligamentul încrucișat anterior (ACL), ligamentul cruciat posterior (PCL), medial colaterale Ligament (MCL) și lateral colaterale Ligament (LCL).

Dureri de genunchi

În general, de cercetare sugerează că 25% din bicicliști vor suferi de dureri de genunchi la un moment dat, fie ca urmare a suprasolicitării sau de la care nu au setup corect pe bicicleta lor, în primul rând. Leziunile de utilizare excesivă sunt de obicei auto-limitarea și după o perioadă de odihnă ar trebui să vă așteptați pentru a vedea o recuperare completă.

În timp ce o persoană se poate plânge de dureri de genunchi este o declarație foarte generală și poate cuprinde o serie de leziuni diferite de la tulpini ușoare în cazul în care o persoană se poate aștepta să recupereze în câteva zile la ligament lacrimi și rupturi care pot necesita o intervenție chirurgicală și o perioadă lungă de timp pe margine. Leziuni mai grave sunt de obicei ca urmare a daunelor de impact de la care se încadrează de la motocicleta ta.

Leziuni ACL

ACL este ligamentul principal în articulația genunchiului și este responsabil pentru stabilizare, care să permită o persoană să meargă și să ruleze. Un prejudiciu aici poate varia în severitate de la câteva săptămâni în afara acțiunii până la un an după o intervenție chirurgicală și fizioterapie intensivă. De obicei, 40% din toate leziunile ACL apar ca urmare a participării la un sport extrem, ar fi ciclism montan, wakeboarding sau snowboarding.

În cazul unei rupturi sau ruptură la chirurgie ACL pot fi oferite pentru a remedia starea, deși acest lucru necesită ligamentul rupt fiind înlocuit și după o perioadă extinsă de odihnă un pacient poate lucra la consolidarea exerciții pentru a ajuta la stabilizarea articulației înainte de a obține înapoi pe bicicleta. În urma intervenției chirurgicale o persoană poate fi în imposibilitatea de a participa n sportul lor ales pentru până la un an, în timp ce întreprinderea de fizioterapie intensivă pentru a ajuta la consolidarea comune.

Suporturi pentru genunchi moi

Moale genunchi sprijină sunt de obicei purtat post prejudiciu ca un mijloc de a oferi compresie și sprijin în timpul recuperării în timp ce rămâne activ. Există o varietate de bretele sportive disponibile pe piață, fiecare conceput pentru a gestiona condiții specifice.

Un suport este conceput pentru a fi purtat atunci când este activ, cu material respirabil care se potrivește îndeaproape articulației, oferindu-vă compresie fără mișcare restricționată. În funcție de starea dumneavoastră există genunchi sprijină disponibile pentru a ajuta la gestionarea nimic de la entorse ușoare la tendinită la leziuni ligamente ușoare, astfel încât să puteți continua să fie activ în timpul recuperării de la prejudiciu.

Utilizarea unui suport genunchi este la fel de mult despre consolidarea încrederii pacientului ca este vorba despre a ajuta cu reabilitarea dumneavoastră, oferindu-vă încrederea de a merge cu bicicleta în mod normal și bucurați-vă de tot ceea ce rural are de oferit.

Suporturi rigide pentru genunchi

Un suport rigid genunchi este conceput pentru a fi purtat ca o măsură preventivă, deși poate fi purtat la fel de prejudiciu post pentru a proteja articulația de leziuni suplimentare în viitor. O acoladă pentru genunchi CTi este fabricată din fibră de carbon pentru a reduce la minimum mișcările nenaturale, în timp ce stabilizează și menține alinierea osoasă și este purtată de vedetele sporturilor extreme din întreaga lume datorită protecției pe care le oferă.

Ce trebuie să fac dacă sunt rănit?

Este important să nu joace prin durere pentru a evita cauzează orice daune suplimentare, cu odihnă oferindu-vă cea mai bună șansă de o recuperare rapidă. Gheața poate fi folosită pentru a ajuta la gestionarea oricărei inflamații, precum și ridicarea piciorului deasupra pieptului.

De ce BMX Racing a devenit atât de popular?

Nenumărate persoane din lume participă la marele sport BMX ciclism. Unele dintre cele mai renumite persoane pot fi văzute în videoclipuri BMX și fotografii BMX pe internet; oameni, ar fi Dave Mirra. Mare lucru despre acest sport este că fotografiile BMX prinde adesea artiștii interpreți sau executanți în cascadorii în aer, care par aproape imposibil, dar care se fac în fiecare zi. BMX simplu standuri pentru motocross biciclete, dar are mult mai implicat decât alte tipuri de motocross.

Oamenii din întreaga lume au fost de echitatie biciclete într-o manieră casual până la sfârșitul anilor 1960.

Acesta a fost momentul în care bicicleta cunoscut sub numele de Sting-Ray a fost creat, și vândute publicului scurt după. Această bicicletă foarte bine poate au schimbat fata de ciclism pentru totdeauna. Mânerele excelente și amortizarea suplimentară de pe scaun, asociate cu un cadru foarte puternic și ghidonul mai bun, au atras instantaneu oamenii; mai ales tânăra generație. Există controverse care se întâmplă uneori dacă acest sport provine în 1963, sau 1971, cu toate acestea, este cunoscut faptul că sportul nu a avut loc cu masele până în 1982, când a avut loc primul Campionat Mondial pentru sport.

Un motiv acest lucru a ajuns să fie a fost pentru că oamenii sa bucurat de motocross, dar a fost complet în imposibilitatea de a permite echipamentul pentru ea, cu atât mai puțin motocross biciclete în sine. Prin urmare, o bicicletă a fost creat pentru persoanele care au vrut să participe, dar pe o scară mai mică. În acest moment nimeni nu a dat seama această schimbare aparent simplu ar deveni atât de popular. Când Sting-Ray a fost inventat oamenii dat seama că bicicletele ar putea veni în mai multe forme, dimensiuni, și forme. Acest lucru a dus la o schimbare globală a multor biciclete.

Când a devenit BMX un sport?

Biciclete care au fost mai mult în măsură să fie lansat peste rampe și alte obstacole au fost create, precum și biciclete care ar putea lua daune grele. Scaunele au fost prevăzute cu mai multă pernă și flexibilitate, anvelopele au fost făcute mai compacte și mai puternice, iar întregul corp al bicicletei a fost consolidat. În 1990 sportul a avut o deține ferm în lume, niciodată chiar aproape de o șansă de a fading în istorie ca alte sporturi. În loc de un simplu tip de biciclete din lume are acum trei tipuri. Fiecare este specific pentru anumite lucruri; sărituri, freestyle, și curse BMX. Deși unii oameni care merg biciclete pentru distracție nu cursa sau de a face salturi, ei încă plimbare cu bicicleta care are rădăcinile sale de la prima bicicleta BMX, Sting-Ray, care poate fi văzut pe multe un video BMX